04 LUT

START

Witam serdecznie "Tomek",

Wystartowaliśmy. Po załatwieniu sprawy z działką, czyli notariusz, mogłem już wszystkie sprawy załatwiać na siebie, bez upoważnień taty, także znacznie ułatwiło to sprawę.

 

W sierpniu 2012 roku zleciłem wykonanie map do celów projektowych w firmie GEO-PLAN "Usługi geodezyjne" w Opocznie. Na reszcie mam miejsce gdzie mogę pisać wszystko :) firma wykonała dla mnie mapy, z miesięcznym opóźnieniem, w dodatku prosiłem: " Jak pracownik będzie jechał na pomiar, proszę o telefon, chce być obecny przy tych czynnościach". Dostałem telefon: " wie Pan co, ja już byłam pomierzyłam, jadę do firmy". Także już mi się ciśnienie dźwignęło. Ale mówię dobra, była pomierzyła, zobaczymy. Minęły dwa miesiące, dostaje mapy.... nie miałem czasu już ich poprawiać :) także zostały takie jak dostałem, żeby dalej sobie ciśnienia nie podnosić - koszt usługi 600 PLN .

 

Zaczynają się wydatki. Pominąłem wszystkie "pieczątki w urzędach", które łącznie wyniosły nas około 200 PLN. Pierwszym krokiem jaki wykonaliśmy to postawienie garażu blaszanego o wymiarach 2.5 metra na 6 metrów - koszt garażu to 1700 PLN + wylewka betonowa 250 PLN. Firma przywiozła garaż na plac, poskręcali, a wylewkę wykonaliśmy sami, czyli betoniara, cement piach i jazda. Zajęło nam to jeden dzień. We wrześniu 2012 roku mieliśmy pierwszą budowlę, garaż :) Do tej pory wydaliśmy w zaokrągleniu jakieś 3000 PLN, liczę więcej bo jeszcze dochodzi paliwko żeby dojechać i pozałatwiać wszystkie sprawy, czyli koszty "logistyczne" :)

 

Poniżej przedstawiam zdjęcia działeczki przed rozpoczęciem budowy domku :) Działka ma fajne wymiary bo coś około 33 metry na 33, także fajny szeroki kwadracik :)

Galeria zdjęć